Доповіді учасників конференції


Доповіді учасників конференції

  • Аксьонова О. П., Авдєєва С. О., Півненко Ю.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Матриця спільних навчальних завдань для учнів інклюзивних класів.
  • Афанасьєва Т. О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Арт-педагогіка як інноваційна технологія в реалізації інклюзивної освіти.
  • Бабаліч В.А., Центральноукраїнський державний педагогічний університет ім. Володимира Винниченка (Україна, м. Кропивницький). Аналіз стратегії розвитку фізичної культури і спорту.
  • Бавольська О.В., Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Миколаїв). Адаптивна фізична культура як засіб корекції та розвитку фізичного стану дитини з особливостями розвитку в умовах інклюзивного класу.
  • Байдик В.В., Луганський обласний інститут післядипломної освіти (Україна, м. Сєвєродонецьк). Система роботи Луганського ОІППО щодо формування готовності педагогічних працівників до впровадження інклюзивного навчання в умовах реформування освіти.
  • Барліт О.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя); Барліт А.Ю., Кравченко І.О., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Необхідність створення системи ефективної протидії булінгу в інклюзивному освітньому середовищі. 
  • Бикова О.О., Максімова Л.Є., Тимофєєва І.В., КВНЗ «Олександрійський педагогічний коледж імені В.О. Сухомлинського» (Україна, Кіровоградська область). Використання інтерактивних форм і прийомів роботи в ході вивчення навчальної дисципліни «Основи корекційної педагогіки (дефектології)». 
  • Блеч Г.О., Інституту спеціальної педагогіки НАПН України (Україна, м. Київ). Технології допоміжних засобів комунікації у роботі з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку. 
  • Бондаренко З.П., Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпро). Упровадження наставництва в інклюзивному середовищі закладів вищої освіти. 
  • Василенко Т.С., КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка» (Україна, м. Умань). Робота вихователя з дітьми з особливими потребами в інклюзивному закладі освіти. 
  • Ветряк Є.О., КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка» (Україна, м. Умань). Організація роботи вихователя з профілактики плоскостопості і формування правильної постави у дошкільників. 
  • Гаяш О.В., Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Івано-Франківськ). Удосконалення професійної підготовки вчителів початкових класів до інклюзивного навчання в умовах Нової української школи.
  • Гребінь С.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Проблема інклюзивної освіти: підходи та світовий досвід.
  • Дерев’янко В. М., КЗ «Гуляйпільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2» Гуляйпільської міської ради (Україна, м. Гуляйполе). Науково-методичний супровід інклюзивного навчання. 
  • Дерманська Л., КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка» (Україна, м. Умань). Сучасні технології навчання та виховання дітей з особливими потребами. 
  • Дехтяренко С.Г., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя); Жандарова Л.Б., загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 (Україна, Запорізька обл., м. Токмак); Скворцова Л.О., загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 (Україна, Запорізька область, м. Токмак). Інклюзивна освіта як основна модель навчання дітей з особливими потребами. 
  • Дехтяренко С.Г., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР; Бокоч Л.Б., Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 Бердянської міської ради Запорізької області; Куц Н.І., Бердянська гімназія №3 «Сузір’я» Бердянської міської ради Запорізької області. Використання сучасних технологій навчання та виховання дітей з особливими потребами в інклюзивних класах. 
  • Другова І.Б., Лапшина І.С., методичний кабінет ТВО Вознесенівського району (Україна, м. Запоріжжя). Супровід професійного розвитку педагогів в умовах запровадження інклюзивної освіти в діяльність загальноосвітніх та дошкільних закладів району. 
  • Дьяченко А.В., Запорізький навчально-виховний комплекс № 90 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Формування соціальної компетентності дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього простору
  • Житнік Т.С., Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Богдана Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). Проекція як психологічний феномен у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
  • Журавська Н.С., Діхтяренко Л.В., Шкіринець А.Ю., Національний  університет біоресурсів і природокористування України (Україна, м. Київ). Децентралізація у сфері освіти: сучасний стан.
  • Завгородня Н.Г. Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Інклюзивне навчання дітей з вродженою патологією органу зору. 
  • Захарчук Т.М., КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка» (Україна, м. Умань). Проблеми дітей з особливими освітніми потребами
  • Іващенко Н.В., відділ освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Миколаївської міської ради Слов’янського району (Україна, Донецька область, м. Миколаївка). Проблеми й перспективи реалізації права на освіту дітей з особливими освітніми потребами
  • Казачінер О.С., КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» (Україна, м. Харків). Зарубіжний досвід підготовки вчителів до реалізації завдань інклюзивної освіти в сучасних умовах
  • Каткова Л.Є., Притула І.М., КЗ «Гуляйпільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» Гуляйпільської міської ради (Україна, Запорізька область). Компетентність педагога- важливий чинник ефективної реалізації інклюзивної освіти в загальноосвітньому закладі. 
  • Кириченко Н. В., Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпро). Формування свідомого ставлення до свого здоров'я у глухих дітей. 
  • Кобзєва І.М., КВНЗ «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради (Україна, м. Дніпро); Переворська О.І., Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпро). Щодо нормативно-правового забезпечення інклюзивної освіти дітей. 
  • Козакова О.В., Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» (Україна, м. Запоріжжя). Формування дочислових уявлень у дітей із синдромом Дауна
  • Колесник Т.А., Кушугумський навчально-виховний комплекс «школа І-ІІІ ступенів-гімназія «Інтелект» (Україна, Запорізька область, смт Кушугум). Реалізація інклюзивного навчання в умовах широкої педагогічної співпраці
  • Копитін І.В., Запорізький міськрайонний відділ Південно-Східного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції України (Україна, м. Запоріжжя). Методологічне мислення педагога інклюзивного закладу. 
  • Коробов Є.Т., Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпро). Лінгвістичні причини нерозуміння навчальної інформації
  • Кравченко Г.Ю., Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця (Україна, м Харків). Роль директора школи як лідера з питань сприяння прийняття інклюзивного підходу усіма членами педагогічного колективу
  • Кривоніс А., КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка» (Україна, м. Умань). Сучасні технології в навчанні і вихованні дітей з особливими потребами
  • Куцолапська А.М., Інклюзивно-ресурсний центр Шаргородської районної ради Вінницької області (Україна, м. Вінниця). Особливості організації роботи комунальної установи інклюзивно-ресурсний центр в контексті нова українська школа. 
  • Кучай А.І., КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка» (Україна, м. Умань). Упровадження фахівцями з інклюзивної освіти – інтерактивних технологій навчання дітей особливими потребами
  • Лимар В.І., Курачанська В.Л., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Інклюзивна освіта: методичні та психологічні аспекти
  • Литвин І.М., Комунальний навчальний заклад «Черкаський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Черкаської обласної ради» (Україна, м. Черкаси). Використання нетворкінгу у корекціно-розвитковій роботі з дітьми із тяжкими порушеннями мовлення
  • Любченко І.І., КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка» (Україна, м. Умань). Інклюзивна освіта: українські реалії
  • Марченко Т.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Технології візуалізації навчання дітей з особливими освітніми потребами
  • Нечипоренко В.В., Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія (Україна, м. Запоріжжя). Створення інклюзивного освітнього простору в умовах Хортицької національної навчально-реабілітаційної академії
  • Очеретнюк Т.Л., інклюзивно-ресурсний центр по Олександрівському району (Україна, м. Запоріжжя). Роль інклюзивно-ресурсних центрів в забезпечені права на якісну освіту дітей з особливими освітніми потребами
  • Петровська К.В., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Соціально-педагогічний супровід дітей з затримкою психічного розвитку
  • Поваліхіна Л.Х., Енергодарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м. Енергодар) Управлінський аспект реалізації інклюзивного навчання на іі ступені загальноосвітнього навчального закладу (з досвіду роботи Енергодарської ЗОШ №4)
  • Пономаренко І. В., Тихонова І. В. Херсонська загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 34 Херсонської міської ради (Україна, м. Херсон). Інклюзивна форма навчання – сучасність корекційної освіти. 
  • Портницька Н.Ф., Тичина І.М., Житомирський державний університет ім. Івана Франка (Україна, м. Житомир). До проблеми організації психологічного супроводу на початкових етапах впровадження інклюзивної освіти
  • Приходько Т.П., Кавецька М.О., Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпро). Формування соціально-побутових умінь у дітей з помірною розумовою відсталістю
  • Приходько Т.П., Ломовицька Ю.І., Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпро). Унормування девіантної поведінки у молодших школярів із розумовою відсталістю в умовах спеціалізованого закладу
  • Приходько Т.П., Надтока К.О., Переславська І.О., Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара (Україна, м. Дніпро). Формування творчої особистості дитини молодшого шкільного віку з аутизмом. 
  • Приходько Т.П., Селіванова А.С., Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпро). До проблеми подолання дизорфографії в учнів з тяжкими порушеннями мовлення
  • Радіонова Г.І., Новогорівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Токмацької районної ради (Україна, Запорізька область). Використання гри та наочності в роботі вчителя-логопеда.
  • Саржевська Л.Е., Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Особливості інклюзивного навчання дітей з вадами зору. 
  • Саржевський С.Н., Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Психологічні аспекти впровадження інклюзивного навчання. 
  • Сергієнко А.М., КЗ «Чорноземненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Якимівської селищної ради (Україна, Запорізька область). Командний підхід у супроводі дитини з особливими потребами в інклюзивному закладі освіти
  • Сироватко О.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Командний підхід щодо психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами
  • Тандура Г.О., Запорізький навчально-виховний комплекс №19 Запорізької міської ради (Україна, м. Запоріжжя). Формування методичної готовності закладу освіти до впровадження інклюзивної освіти
  • Тищенко О.І., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Правова компетентність вчителя як складова інклюзивної освіти
  • Тітаренко І.С., КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка» (Україна, м. Умань). Теоретико-методологічні засади розвитку інклюзивної освіти
  • Турій Т.П., Новогорівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Токмацької районної ради (Україна, Запорізька область). Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами
  • Федорова Л.М., Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Богдана Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). Основні напрямки соціально-педагогічної підтримки сімей, які виховують дитину з особливими освітніми потребами
  • Хайдарова О.С., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Особливості реалізації педагогічної технології формування уявлень про навколишній світ у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями
  • Хамутіннікова Г.І., Новогорівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Токмацького району (Україна, Запорізька область). Управлінський супровід впровадження інклюзивного навчання в школі
  • Цибульська Т.Є., Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Офтальмологічний супровід дітей з вадами зору в процесі інклюзивної освіти. 
  • Чайка А.С., Бердянська загальноосвітня школа №13 (Україна, м. Бердянськ). Інклюзивна освіта – шлях до повноцінної соціалізації учнів з особливими освітніми потребами
  • Чемодурова Ю. М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Психолого-педагогічні аспекти проблеми впровадження інклюзивної освіти
  • Чепак Т.В., КЗ «Молочанська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» ЗОР (Україна, м. Молочанськ). Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти
  • Шведе С. Е., КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка» (Україна, м. Умань). Навчально-виховний процес в класах з інклюзивним навчанням
  • Шевченко Н. Ф., Козич І. В., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Підготовка педагогічних кадрів для реалізації інклюзивного навчання
  • Шляхова В. В., Новоолександрівська загальноосвітня школа I-III ступенів (Україна, Запорізька область). Формування професійно-особистісних якостей майбутнього вчителя  фізичного виховання
  • Шляховий Д. О., Новоолександрівська загальноосвітня школа I-III ступенів (Україна, Запорізька область). Корекційна спрямованість та впровадження інноваційних технологій під час навчання дітей з особливими потребами
  • Щербяк Ю. А., Тернопільський національний економічний університет (Україна, м. Тернопіль). Соціально-педагогічні умови інтеграції студентів з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього простору ВНЗ
  • Юдіна О.В., КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» (Україна, м. Херсон). Науково-методичний супровід інклюзивної освіти в Херсонській області
  • Яковишин Р.Я., Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Тернопіль). Сутність інклюзивної освіти і стан її впровадження в Україні.

Немає коментарів:

Дописати коментар